DU KAN NÅ VÆGTMÅLET MED 10 MINUTTERS TRÆNING

Vidste du, at muskelmasse forbrænder fedt? Jo flere muskler du har, jo bedre bliver dit stofskifte. Heldigvis er det ikke så svært at opbygge muskler – så længe du er konsekvent, er ti minutter hver dag nok.

Kroppens største muskelgrupper er i lår og balder, og her får du 5 simple øvelser, der med garanti vil give dig stærkere og fastere muskler, og samtidig øge kroppens evne til at forbrænde fedt.

Squat

Knebøy rumpeøvelser

Fokus: ryg og ben

Stå med fødderne i skulderbreddes afstand. Fødderne skal vende fremad og armene ud foran.

Sænk din krop ved at bøje dine knæ, som om du sad på en stol. Stop, når lårene er parallelle med gulvet. Løft dig langsomt op til startpositionen igen.

Gentag dette 8-10 gange.

Tips:

  • Hold ryggen ret og se fremad
  • Afbalancere kroppens vægt mellem tæer og hæle
  • Sørg for, at dine knæ ikke strækker sig over dine tæer

Sideværts benløft

Sideliggende beinheving rumpeøvelse

Fokus: balder og lænd

Lig på din højre side med dit højre knæ bøjet 90 grader. Venstre ben skal være lige og på linje med ryggen.

Tryk din hånd mod dine balder for at holde dine hofter vendt fremad. Løft venstre ben så langt du kan, uden at hoften vipper bagud. Sænk langsomt til startpositionen igen.

Udfør 8 til 10 gange og gentag på den anden side.

Tips:

  • Løft benet og hold benet på linje med ryggen
  • Mærk balderne trække sig sammen, mens du løfter benet
  • Træk mavemusklerne sammen under hele øvelsen

Broen

Broen rumpeøvelse

Fokus: balder og lænd

Læg dig på ryggen med bøjede knæ og hælene mod jorden. Placer dine fødder fladt på gulvet i skulderbreddes afstand.

Løft dine hofter, så du får en lige linje fra dine knæ til dine skuldre. Spænd mave og balder, når du løfter dig selv op. Sænk dig forsigtigt ned til udgangspositionen igen.

Gentag 8 til 10 gange.

Tips:

  • Lad ikke dine knæ pege udad
  • Skub hagen lidt ind
  • Træk dine balder sammen, mens du løfter dig selv op

Rygtryk med det ene ben

Bakoverpress rumpeøvelse

Fokus: balder og lænd

Stå på gulvet med hænder og knæ mod jorden. Knæene skal være under hofterne og hænderne under skuldrene.

Træk dit højre ben tilbage til 90 grader og løft så højt du kan, mens du trækker dine balder sammen. Sænk benet tilbage til udgangspositionen igen.

Gentag 8 til 10 gange med hvert ben.

Tips:

  • Sørg for, at nakken er lige, og at skuldrene er skubbet tilbage
  • Forkrom ikke ryggen, når du løfter benet
  • Ønsker du en større udfordring, kan du udføre løftet med højre ben

Udfald

Utfall rumpeøvelse

Fokus: ben og balder

Stå på gulvet med fødderne samlet, og tag et skridt fremad med dit højre ben.

Bøj dine knæ langsomt, indtil begge ben er i nogenlunde rette vinkler. Sørg for, at højre knæ ikke strækker sig over tæerne, og venstre knæ må ikke røre gulvet. Skub dig selv tilbage til udgangspositionen.

Gentag 8 til 10 gange, før du skifter ben.

Tips:

  • Hold ryggen ret og kig lige frem
  • Lad ikke det forreste knæ strække sig over tæerne
  • Hold om maven under træningen

ET GODT HJÆLPEMIDDEL ER METABURN

Hvis dit mål er at få din krop i form, er MetaBurn et godt hjælpemiddel. MetaBurn indeholder 350 mg camellia sinesis, som kan hjælpe med vægtkontrol og reducere appetitten, ud over 50 mg chili og 200 mg wakameekstrakt. Wakame kan hjælpe til med at påvirke fedtstofskiftet og kan hjælpe til med at reducere appetitten. Derudover bidrager vitamin B3, B6 og B9 til normal energimetabolisme.

PRØV METABURN Gratis

60 dage – kun 79 kr i porto

Indtast dit telefonnummer

Du vil blive sendt videre til en ordreformular, der er forudfyldt med oplysninger knyttet til dit telefonnummer. du bestiller ikke noget endnu.