DEN ENKLE KODE TIL AT BEHOLDE ENS NYTÅRSFORSÆT

Mere end halvdelen af ​​alle nytårsforsæt falder i løbet af de første måneder af nytåret. Så hvad er den hemmelige kode til succes? Det er nemmere end du tror.

I år har du virkelig bestemt dig. Du skal nå dine mål 2022!

Men før du læser videre, spørge dig selv:

  • Er nytårsforsættet mit eget, eller kommer det fra en anden?
  • Er nytårsforsættet klart nok?
  • Har jeg lavet en realistisk plan?

For at lykkes er det afgørende, at intentionerne er specifikke, målbare, opnåelige, relevante og tidsbestemte.

Konkret

Du ønsker at tabe dig. I stedet for at sige, “Jeg vil tabe mig”, bør du sætte et specifikt mål:

Hvor mange kilo vil jeg tabe mig? Og hvor hurtigt?

Du kan for eksempel sigte mod at tabe dig tre kilo på to måneder. Så gør du dit nytårsforsæt målbart.

Målbar

Log dine fremskridt i en dagbog eller ved hjælp af en app på din mobil. Det gør det nemmere at måle resultaterne.

Men uanset hvad dine mål er, er det vigtigt, at de også er opnåelige:

Opnåeligt

Du ønsker at tabe dig. Begynd at træne. Og stop med at snuse. Det er tilladt at lave behårede mål, men er det godt for din motivation? Prøv at opdele målene, så de bliver gennemførlige. Ellers bliver du bare frustreret!

Er det for eksempel realistisk at tabe 10 kilo i løbet af januar? Eller kan du gøre det samme om 3 måneder?
Lav ikke en for lang liste. Fokuser på nogle få mål, du er ekstra motiveret for at lykkes med. Hvis du ikke har trænet i et fitnesscenter i flere år, kan et delmål være først at tegne medlemskab hos SATS?

Så tag et skridt ad gangen med gode delmål, der er opnåelige. Så kommer du til at mærke den gode mestringsfølelse ofte, og kan fejre de små sejre.

AktuelT

Spørg dig selv, hvad nytårsforsættet betyder for dig. Brænder du for ideen? Hvis det er en spontan opfindelse, er der stor sandsynlighed for, at intentionen ikke varer så længe. Men hvis du virkelig længe har tænkt, at du gerne vil tabe dig, bliver det nemmere at mobilisere motivationen.

Tænk over, hvordan dette vil være godt for dig, hvordan livet vil ændre sig.

“Jeg kommer endelig i mit yndlingstøj! Jeg får mere energi!”

Tidsbestemt

Husk, at det tager tid at ændre vaner. Giv dig selv tid til at rette op på de nye vaner.

Hvis du ikke er vant til at løbe hver morgen, er det næppe nogen god idé at begynde at løbe hårdt lige efter du er vågnet hver dag. Du bør hellere sigte efter at løbe en eller to gange om ugen. Og når formen så bliver bedre, bliver det også nemmere at hoppe ud af sengen og direkte i sneakersene..

Giv den nye vane god tid til at holde fast.

NOGLE SIDSTE TIPS

Del gerne målene med familie og venner. Så bliver det nemmere at begå sig. Husk at det er tilladt at lave fejl fra tid til anden. Hvis du fik et stykke kage i dig for meget eller sprang træningen over, er kampen ikke tabt. Beslut dig for at lære af det, du gjorde forkert – og kom tilbage på sporet!

Et godt værktøj er MetaBurn

Hvis dit mål er at tabe dig, er MetaBurn værktøjet til at holde fokus, med chrom, grøn te, chili og wakame ekstrakt. Disse er de vigtigste ingredienser til at dæmme trangen, opretholde stofskiftet og stabilisere blodsukkeret.

MetaBurn indeholder 350 mg camellia sinesis, som kan hjælpe med vægtkontrol og reducere appetitten, foruden 50 mg chili og 200 mg wakame ekstrakt. Wakame kan hjælpe med at påvirke fedtstofskiftet og kan hjælpe med at reducere appetitten. Derudover bidrager vitamin B3, B6 og B9 til et normalt energistofskifte. Krom er med til at opretholde et normalt blodsukkerniveau, hvilket kan have betydning for trangen til slik.

Med MetaBurn vil du bemærke, at det bliver endnu nemmere at holde nytårsforsættet.

Godt nytår! 

PRØV METABURN Gratis

60 dage – kun 79 kr i porto

Indtast dit telefonnummer

Du vil blive sendt videre til en ordreformular, der er forudfyldt med oplysninger knyttet til dit telefonnummer. du bestiller ikke noget endnu.